

Camion plateau < 3.5t Volkswagen T3 en vente aux enchères















































































































































































≈ 2 356 $US
Si vous décidez d'acheter un véhicule ou du matériel à bas prix, assurez-vous que vous communiquez avec un vendeur réel. Cherchez autant d'informations sur le propriétaire que possible. Un escroc peut se faire passer pour une société réelle. En cas de doute, contactez-nous en utilisant le formulaire de commentaires afin que nous effectuions un contrôle supplémentaire.
Avant d'effectuer un achat, étudiez attentivement plusieurs offres de vente afin de connaître le coût moyen du modèle de véhicule ou d'équipement que vous avez choisi. Si le prix de l'offre qui vous intéresse est très inférieur aux offres similaires, réfléchissez bien. Une différence de prix considérable peut indiquer la présence de défauts cachés ou une tentative d'escroquerie.
N'achetez pas de produits dont le prix est trop différent du prix moyen de produits similaires.
Ne consentez pas à payer une caution ou une avance douteuse. En cas de doute, n’hésitez pas à demander des précisions, des photos et des documents supplémentaires, vérifier l'authenticité des documents ou encore poser des questions.
C'est l'arnaque la plus répandue. Des vendeurs malhonnêtes peuvent demander une avance sur le montant total pour « réserver » votre achat. De cette manière, ils peuvent recueillir un montant considérable, puis disparaître.
- Faire un prépaiement sur la carte
- N'effectuez pas de prépaiement sans établir de documents confirmant le transfert d'argent si le vendeur vous semble suspect au cours de vos échanges.
- Transfert de l'argent sur le compte séquestre
- Méfiez-vous de ce genre de demandes, il est très probable que vous soyez en train de communiquer avec un fraudeur.
- Virement sur le compte d'une société avec un nom similaire
- Soyez vigilant(e), des fraudeurs peuvent se faire passer pour des entreprises connues en introduisant des modifications mineures dans le nom. Ne transférez pas d'argent en cas de doute sur le nom de l'entreprise.
- Substitution de ses propres coordonnées dans la facture d'une entreprise réelle
- Avant d'effectuer le virement, vérifiez que les coordonnées indiquées sont exactes et qu'elles appartiennent à l'entreprise indiquée.
Coordonnées du vendeur
































Deze T3 is een zeldzaam « Enka »-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits « enkele cabine » betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto’s. (Le toit du camping-car est niet aanwezig !)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals ; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort !
Deze T3 is een zeldzaam “Enka”-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Camper top is niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Fuel types: Diesel
Bodytype: Pick-up
Mileage during intake: 244503 km
De T3 is een bestelwagen die werd geproduceerd van 1979 tot 1992 door Volkswagen. Het is de derde generatie van de Transporter-serie en wordt gekarakteriseerd door zijn vierkante ontwerp en achterin geplaatste motor. Verkrijgbaar in verschillende configuraties
waaronder personenwagens
bestelwagens en campers
stond de T3 bekend om zijn praktisch
ruim interieur en algemene betrouwbaarheid
Deze T3 is een zeldzaam “Enka”-model. Enka staat voor Einzelkabine
wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top
zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten
Zie VOORBEELD foto's. (Camper top is niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig
evenals een nieuwe tapijtset
Omdat dit een latere productie van de T3 is
heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's
zoals
stuurbekrachtiging
de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Das Deze T3 ist ein "Enka"-Modell. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Camper top is niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 es un modelo "Enka". Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Fotos de Zie VOORBEELD. (¡La parte superior de la caravana es niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 is een zeldzaam "Enka"-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Asuntoauton yläosa on niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 is een zeldzaam "Enka"-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Foto di Zie VOORBEELD. (Il top del camper è niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 is een zeldzaam "Enka"-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Camper top is niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 is een zeldzaam "Enka"-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Dach kampera jest niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 este un model "Enka". Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto. (Camper top este niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 är en zeldzaam "Enka"-modell. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Husbilens topp är niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!